ساخت مبل شنی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ساخت مبل شنی یکی از مطالبی می باشد که امروزه افراد در سایت های مربوطه به دنبال آموزش ساخت مبل شنی می باشند در این مطلب قصد داریم به توضیحات و نقد و بررسی جامع ساخت مبل شنی بپردازیم ... 

ساخت مبل شنی مراحل خاصی دارد که باید به آن توجه کنید در مرحله اول می بایست بدنه مبل را تهیه نمایید و در هنگام خرید به جنس رویه آن باید توجه داشته باشید . جتنس رویه مبل های شنی می بایست بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا باشد و همچنین باید از نرمی و لطافت بالایی برخوردار باشد . مبل شنی دارای رویه های مختلف می باشد که اغلب آن ها از جنس پارچه مخملی و چرم مصنوعی می باشد که هر دو آن ها از کییفیت بالایی بهرمند می باشند . 

مواد داخلی که برای مبل شنی شما می توانید تهیه کنید از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار انعطاف پذیر می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن مبل فرم بدن شما را به خود می گیرد که باعث نرمی و راحتی بیشتر این محصول می شود . برای دوخت رویه آن باید یک آستر تهیه کنید و یونولیت خرد شده را داخل آن بریزید و سپس رویه آن را به آن اضافه کنید تا در زمان شست و شو و جدا کردن رویه مواد داخلی آن خارج نشود . مبل های شنی را شما می توانید به ابعاد مختلف بنا به فضا و ظرفیتی که مد نظر دارید طراحی کنید . مبل شنی با توجه به ساختار مدرن و شکلی که دارد می توانید بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و راحتی باشد . این محصولات قابل خرید از فروشگاه مبل شنی می باشد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

ساخت مبل شنی





:: برچسب‌ها: مبل شنی , خرید مبل شنی , قیمت مبل شنی , فروشگاه مبل شنی , مبل شنی ارزان , تولیدی مبل شنی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 24 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی